Araştırma Çözümlerimiz

Kantitatif araştırmalar kapsamında uyguladığımız görüşme tekniklerimiz:


<strong>Gizli Müşteri</strong>

Gizli Müşteri

Gizli müşteri araştırmalarının amacı Kalite ve Performans ölçümüdür. Bu amaca uygun olarak ve kuruluşun müşteri profiline uygun kişilerden seçilen Gizli Müşteri araştırmacıları belirlenen senaryolar çerçevesinde kuruluşların hizmetlerini ve fiziki yapılarını kontrol ederler. Çalışma sonunda müşteri isteklerine göre değişmekle birlikte aşağıdaki soruların yanıtları nokta bazlı ve genel olarak raporlanır.

• Hizmetler zamanında veriliyor mu?
• Müşteri şikayetlerine zamanında cevap veriliyor mu?
• Telefon aracılığı hizmet alma/ şikayet bildirme işlemlerinde yaşanılan deneyimler?
• Ürün ve hizmet alımının da yaşanılan deneyimler

<strong>Kantitatif Araştırma Alanları</strong>

Kantitatif Araştırma Alanları

• Çalışan Memnuniyeti
• Bayi Memnuniyeti
• Pre Test- Post Test
• Parkende satış araştırmaları
• Fiyatlandırma araştırmaları
• Sağlık/ilaç araştırmaları
• Müşteri Memnuniyeti
• Kamuoyu Araştırmaları
• Profil Araştırmaları
• Medya Araştırmaları
• Fizibilite araştırmaları


 Kalitatif Araştırma

<strong>Focus Grup Toplantıları</strong>

Focus Grup Toplantıları

Bu yöntemin amacı, belirlenen bir konu hakkında hedef kitlenin eğilimleri, fikirleri, duyguları, tutum ve alışkanlıklarına dair derinlemesine ve çok boyutlu kalitatif bilgi edinmektir.
• Katılımcı Temini
• Stüdyo Kiralama
• Ses kayıt çözümlemesi

<strong>Derinlemesine Görüşmeler</strong>

Derinlemesine Görüşmeler

Hedef kitleye uygun kişilerle yüz yüze araştırma konusu hakkında detaylı ve kapsamlı görüşmelerdir.